Tabs: Blog | About Me |

Τρίτη, Ιουλίου 1

Τροφή για σκέψεις ...



Ρουφάω "ατάκες" τελευταία σαν σφουγγάρι. Φταίει το καλοκαίρι, σκέφτομαι. Κάνει τα μυαλά των ανθρώπων πιο .. ευήλια. Να δεις που με λίγη καλή προσπάθεια, τώρα που τελείωσε το Euro θα βλέπουμε όλοι λιγότερη τηλεόραση και θα ανασαίνουν "αλλιώς" οι σκέψεις μας.

Σταχυολογώ τις ατάκες μίας και μόνης μέρας, που έφτασε ήδη να φτιάξει το μήνα μου.

- Ήρωας σε ταινία εποχής που πρόβαλλε η ΝΕΤ, όταν του προξενεύουν κάποια καθ' όλα αδιάφορη αντιδρά και η προξενήτρα του αντιτείνει: Σκέψου μόνο πως στον τόπο της καλλιεργούν τριαντάφυλλα.

-
Φίλος που χώρισε πρόσφατα και πασχίζει να μου μεταφέρει το πως αισθάνεται: Σχεδίαζα χρόνια με βάση το "εμείς" και ξαφνικά νοιώθω μετέωρος στο "εγώ".

Ο αγαπημένος μου Θείος απ' τα Παρίσια: Σκέφτηκες ποτέ γιατί οι "πολιτισμένοι" βόρειοι 
δουλεύουν και οι "απολίτιστοι" νότιοι κάααααθονται;

-
Συνάδερφος που προσπαθεί να δικαιολογήσει στην ομήγυρη τις ώρες που ξοδεύει στο facebook: Είναι ο "παιδότοπος" των μεγάλων κι εγώ έχω ανάγκη από παιχνίδι.

-
Εθελοντής που προσφέρθηκε να μου αλλάξει το πρωί το ξεφουσκωμένο μου λάστιχο: Στην εποχή μας είναι προνόμιο να γεννιέσαι γυναίκα. 

-
Νεοαποκτηθείς αγαπημένος μου θυμόσοφος: Σκέψου την ετυμολογία της λέξης "αλήθεια". Στερητικό Α και λήθη. Κάτι δηλαδή, που υπήρχε μέσα μας πάντα, αλλά μας παίρνει χρόνο να το θυμηθούμε ή να το ανακαλύψουμε.

Κέρασμα στον νεοφερμένο Ιούλη το "Πάντα κάτι μένει" του Μάνου Ελευθερίου.

buzz it!


Permalink για το "Τροφή για σκέψεις ..."

69 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό μήνα ;)

9:58 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Άουτς !!!
Αυτό πόνεσε ... Προσωπικά θα το έθετα αλλιώς .

10:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χμμμ..

10:48 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Το διαπραγματεύεστε? Προτείνω να συμφωνήσουμε με style ...

2:26 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τελευταία προσφορά,να τ'αφήσω;

10:58 π.μ.  
Blogger oistros said...

Χαμογέλασα .. Deal

12:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Consider it done..

8:03 μ.μ.  
Blogger γιώργος said...

προσωπικά, μία ατάκα πάντα κουβαλάω μέσα μου:
'όσα κοστίζουν μια δραχμή,
γι'άλλους κοστίζουν μια ζωή'...
Σωκράτης απ'ότι θα καταλάβατε...

την καλησπέρα μου...

8:39 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Τρία νταν
:-)
Υ.Γ. 1 Ορκίζομαι στις "κουτσομπόλες" της μπλοκόσφαιρας πως δεν σας ξέρω και δεν με πιστεύουν.
Υ.Γ. 2 Ο πατέρας μου επιμένει να με αποκαταστήσετε
Υ.Γ. 3 Σημειώστε τα όλα προσεκτικά εκεί που δεν πιάνει σινική μελάνη και να θυμάστε πως το απόλαυσα :)

2:21 π.μ.  
Blogger oistros said...

Γιώργο,
να κεράσω .. τότε ένα "σφηνάκι" του, που

ζαλίζει
πολλούς.
YΓ: Πάντως κρίμα δεν είναι κι αστον να λέει :-)

2:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και αν με ξέρετε και απλά..δεν το ξέρετε;Επειδή είναι λίγο αργά για να σκέφτομαι,ακούστε αυτό αντί επιλόγου..
ΥΓ.Τα σέβη μου στον αγαπητό μπαμπά σας.. :)

3:02 π.μ.  
Blogger oistros said...

Με απελπίζεται!!!

11:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά σας κάνω..

4:47 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Αν είναι για το
καλό μου
...

5:44 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μα φυσικά για το καλό σας,είμαι ήδη υπόλογος στον μπαμπά σας..:P

6:39 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Εντελώς μεταξύ μας, ο μπαμπάς μου ξέρει πόσο αγύριστο κεφάλι είμαι.
θα δείξει κατανόηση αν δεν πετύχετε και πολλά ...
Υ.Γ. Παιδευτείτε τώρα να καταλάβετε και τη διάλεκτο :)

8:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εντελώς μεταξύ μας, με μπαμπά από τη Γέργερη και μαμά από τα Ανώγεια δειν είχα πρόβλημα με τη διάλεκτο..Και όπως καταλαβένετε αναπόφευκτα αγύριστο κεφάλι και γω..
ΥΓ.Τα παραπάνω στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν εις βάρος μου :)

8:51 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Ακίνητος, να φέρω τη λάμπα ...

11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να ελπίζω σε μεγάλη πίεση ;

1:05 π.μ.  
Blogger oistros said...

Αρκεί; Ή μήπως να αυξησω τη δόση;

1:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μόνο για τόσο με έχετε;

3:19 π.μ.  
Blogger oistros said...

Μα τι λέτε? Εγώ σχεδόν σας λατρεύω ήδη :)

8:31 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οποία τιμή..Έχω σχεδόν κοκκινίσει..

11:46 π.μ.  
Blogger oistros said...

Είστε σε καλό δρόμο . Να ανάψω το γκρίλ?

12:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γκρίλ;Κάρβουνα ίσως ;

4:19 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Κάρβουνα έστω! Αλλά ο Αστυνόμος Μπέκας με πιέζει να σας ανακρίνω. Προσέξτε γιατί με ελάχιστες ερωτήσεις σκοπεύει να σας παγιδεύσει :)

6:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στη διάθεση του..Να έχει υπομονή έχω πολλές απαντήσεις..

6:38 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Ορίστε, τον εκνευρίσατε. Υπομονή έχει αλλά θέλει σαφείς απαντήσεις.
Τόπος
διαμονής??

7:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τάσεις ερασιτεχνισμού διακρίνω..Συνηθίζει να κάνει τις ανακρίσεις του δημοσίως;Ηράκλειο κατά κύριο λόγο..

8:27 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Μα είστε όμως .. από την απόλυτη ασάφεια στην τρομακτική σαφήνεια. Τον υποτιμάται... καταδικάζει και με λιγότερα. Για να δούμε αν καταλάβατε την ερώτηση :))

9:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στις ανακρίσεις και δη στις δημόσιες ο καθένας απαντάει σε οτι τον συμφέρει να καταλαβαίνει..Αφήστε που είμαι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου.. :D

3:54 π.μ.  
Blogger oistros said...

Παράξενο!!! Στον ίδιο μικρόκοσμο να επιστρέφεις ίδιες ώρες. Συμπαθώ τους αθώους, αλλά προτιμώ τους ενόχους..

4:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για να δούμε λοιπόν τι πιστεύει το φίλτατο λαγωνικό για μένα τελικά..Για να ξέρω και ο ίδιος, μη με φάει η αγωνία..

9:28 π.μ.  
Blogger oistros said...

Ορίστε, τώρα νοιώθω συνένοχός σας. Κρυφογελάω με τις γκριμάτσες του. Δώστε του χρόνο.

10:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μα αν έρθετε με το μέρος μου δεν έχει ελπίδες..Το θέλουμε αυτό;

5:55 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Δεν νομίζετε πως σοφότερο θα ταν να ανησυχήσετε για τις δικές σας .. ελπίδες; Σκεφτήκατε που θα σας οδηγήσει αυτή σας η απόπειρα ;

8:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν με τρομάζει το.. λαγωνικό σας καλώς ή κακώς..

10:48 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Αχ .. ξέρετε δα τους "μπάτσους". Έχουν μανία με τις
ταυτότητες
. Προσωπικά (λόγω δουλειάς) έμαθα να αρκούμαι και στα ... αρχικά.
Υ.Γ. Ευκαιρία να δούμε πόσο ατρόμητος είστε.
Υ.Γ.2 Συμπαθώ τον Μ.Π. αλλά .. χόρτασα :) Σας τελειώνουν οι εμπνεύσεις? :P

11:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορείτε να με δοκιμάσετε σχετικά με τις εμπνεύσεις μου όσο θέλετε..Όσο για τα στοιχεία που ζητάει το λαγωνικό σας,τα δίνω με μεγάλη ευκολία αφού δεν θα τον βοηθήσουν και πολύ..
Έχετε
και οι δύο όμως το νου σας,γιατί οι σωστοί κυνηγοί (ενίοτε) κάνουν τους άλλους να τους περνάνε για θηράματα.. ;)

8:41 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Επιτέλους και λίγη ευκολία !!!
Περιμένω τα πλήρη στοιχεία που ζητάει το λαγωνικό.
Αναφορικά με τους κυνηγούς και τα θηράματα, αναρωτιέμαι αν αλήθεια
ξέρετε
ποιός "κάνει" τί;

9:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στοιχεία;Τι στοιχεία,δεν ξέρω τίποτα εγώ..Σχετικά με κυνηγούς και θηράματα δεν μπορώ να απαντήσω,μπορώ όμως με μεγάλη επιτυχία να προσποιηθώ οτι δεν έχω ιδέα και
να
εγγυηθώ οτι μαθαίνω εύκολα.. :D

11:59 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Αχ ... κι εγώ που κάπου διάβασα πως τα "δίνετε με μεγάλη ευκολία" και πως τα λαγωνικά "δε σας τρομάζουν" :))))
Η προσποίηση όμως -υποθέτω ξέρετε- έχει βαθμό επικινδυνότητας, όπως και το τεχνητό οφσάιντ. Πάμε πάλι από τη σέντρα ...

1:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σωστά..Αλλά αν έχεις δουλέψει καλά στην προπόνηση..Μπάλα λοιπόν και ξεκινάμε ..

4:55 π.μ.  
Blogger oistros said...

Καλός ο χλοοτάπητας αλλά το γήπεδο είναι άδειο. Κι η .. φιλοξενούμενη ανυπομονεί να βρεθεί απέναντί σας στα 11 βήματα. Για να δούμε πόσο θα αντέξουν τα ..
δίχτυα
σας :-)

11:08 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χαχα απλά παίζω με τα νεύρα του λαγωνικού σας..Τα 11 βήματα είναι για όσους δεν μπορούν να βγουν τετ α τετ με το αντίπαλο τέρμα..

12:52 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Όχι πάντα. Των 11 βημάτων συνήθως προηγείται ανατροπή στην ... μικρή περιοχή. Αλλά εσείς το ξέρετε αυτό, αφού συνειδητά κινείστε εκεί μόνο.
Υ.Γ. Το λαγωνικό μου επιμένει πως είστε "μεγάλος" πια για .. αλάνες :D

1:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ανατροπή,διαιτητικό "λάθος" ή..θέατρο!Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα όμως;
ΥΓ.Όσο και να προσπαθήσει το λαγωνικό σας να με εκνευρίσει,δεν θα τα καταφέρει.Θα είμαι για πάντα όσο μικρός χρειάζεται ωστε να ευχαριστιέμαι τις αλάνες..

6:53 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Aν με ρωτάτε περί σκοπού και μέσων η απάντηση είναι ... αιώνες τωρα καταφατική. Απόδειξη το παιχνίδι μας.
Μόνο που -αφήστε με να το ομολογήσω- αν συνεχίσετε να μου αρνήστε κάθε πληροφορία με υπεκφυγές, υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει βαρετό.
Υ.Γ. Ο Νιόνιος σας αφιερώνει το
τραγουδάκι
και σας εφιστά την προσοχή στην παραίνεση του Ιωσήφ :))

9:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μα αν δεν με πιάσει κάποια στιγμή το λαγωνικό σας,θα χάσω όλη τη δόξα,πράγμα που δεν
θέλουμε.. Να σας δω με την μπάλα στο δικό μου μισό τώρα

1:39 π.μ.  
Blogger oistros said...

To λαγωνικό μου κάνει διάλεξη για τα ... ενοχικά σας σύνδρομα. Ξέρετε, ο εγκληματίας που αποζητά απελπισμένα να σταματήσουν τη
δράση του
αλλά να του αναγνωρίσουν τον υψηλό δείκτη ευφυίας, που τους παίδεψε πριν τον συλλάβουν. Κι όσο τον ακούω αναρωτιέμαι ποιό "έγκλημα" σκοπεύει να σας προσάψει?

11:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ίσως απλά να είμαι αθώος..Ή τουλάχιστον προς το παρόν αθώος..

1:18 μ.μ.  
Blogger oistros said...

To ήξερα :-)
Αλλά δεν φοβάστε μην σας καταδικάσω να ζήσετε με την .. αθωότητά σας?

2:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν θα το ήθελα..Αλλά χρειάζομαι και ένα
έγκλημα
που να με προκαλέσει..Αν είναι να καταδικαστώ να το χαρώ πρώτα..Πως πάει η έρευνα του λαγωνικού σας αλήθεια;

4:53 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Ζεστή βραδιά απόψε. Στην υγειά σας :-)
Υ.Γ. Εγκλήματα? Έχω πολλές ιδέες για παραβατικές συμπεριφορές. Εσείς?

10:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχαριστώ και ανταποδίδω..Περι παραβατικών συμπεριφορών κάτι έχω υπ όψιν μου, αλλά μαρέσει πάντα να μαθαίνω.. :D Με τη συλλογή στοιχείων πως πάει;

12:54 π.μ.  
Blogger oistros said...

Αφήστε την αστυνομία απερίσπαστη στο έργο της και πάψτε να ανησυχείτε. Άλλωστε, απόψε δεν βλέπετε πως επιτέλους πάω με τα νερά σας? Παριστάνω (χαριτωμένα ελπίζω) την πειθήνια γατούλα σας. Ελάτε, απολαύστε το. Τόσο κόπο κάνατε :)
Υ.Γ. Την μαμά μου να την αφήσετε ήσυχη. Κερδίζεται δύσκολα.

1:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Περιμένω πως και πως να δω πότε θα βγάλετε νύχια,παρ'όλα αυτά θα απολαύσω το αποψινό άνευ επαναπαύσης..Για την αστυνομία δεν αγχώνομαι,εξαρτάται άμεσα από τις κινήσεις μου..
ΥΓ.Τα παω πολύ καλά με τις μαμάδες και δεν βλέπω το λόγο να μη συμβαίνει το ίδιο και με τη δική σας.Τα σέβη μου παρ αυτά.

4:50 π.μ.  
Blogger oistros said...

Αγαπητέ "γνωστέ-άγνωστε" ξέρετε δα τις γυναίκες. Μοιράζουν χαμόγελα στους .. ανύπαρκτους αλλά τα νύχια τους τα ακονίζουν μόνο στους υπαρκτούς. Κι εσείς από κάτι τέτοιο δεν κινδυνεύετε :))
Υ.Γ. Σέβη μεταφέρθηκαν αλλά είναι γνήσια .. μαμά της κόρης της. Αφήστε που βρίσκει πολύ νεανικές τις μουσικές σας επιλογές ενίοτε :)

11:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τελικά πιο δύσκολο είναι να γίνει ο υπαρκτός ανύπαρκτος ή το αντίστροφο;Έκαστος με τις απόψεις του..Δεν
βαρέθηκε
ακόμα το λαγωνικό σας;Άνετα την είχα ήδη "κάνει" για Μεξικό..

12:07 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Μα τι γαλίφης είστε!!! Καλοπιάνεται τα μουσικά γούστα της μητρός μου? Μου είπε να σας μεταφέρω πως προτιμά αυτό. Επίσης, σας συμβουλεύει να την "κάνετε" όσο είναι ακόμη καιρός..
Και (μεταξύ μας) κανείς δεν με ξέρει τόσο καλά όσο εκείνη :))

12:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχαριστείστε την εκ μέρους μου για την συμβουλή,αλλά αν ήταν να την "κάνω" θα το είχα κάνει ήδη..
ΥΓ.Μαζεύονται τα τραγουδάκια,να φτιάξουμε ένα δισκάκι κάποια στιγμή :P

9:48 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Νοιώθω σαν τη στρίγκλα που έγινε αρνάκι :)
Και το τραγούδι κι η κουβέντα με βρήκαν κατάστηθα. Αφήστε με να
τρατάρω
κι εγώ κάτι που αγαπώ πολύ. Αλλά μην ξεχνιέστε. Αύριο πάλι θα μοιάζω στη .. Σκάρλετ Ο' Χάρα :P
Υ.Γ. Έχετε να προτείνετε τίτλο για το δισκάκι μας?

10:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτές οι εναλλαγές συναισθημάτων πολύ μ'αρέσουν να ξέρετε..Τίτλο για το
δισκάκι
αφήνω να βρείτε εσείς,αν θέλετε μπορώ κάτι να κάνω με το εξώφυλλο..

2:05 π.μ.  
Blogger oistros said...

Στείλτε προσχέδιο να ετοιμάσω τίτλο :)
Ο Φερνάντο το πε όμορφα: Δεν μπορώ να είμαι το
ίδιο πράγμα
για τρία συνεχόμενα λεπτά της ώρας. Κάνει κακό στην αισθητική της τελειότητας.

9:29 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Προσχέδιο χωρίς τίτλο;Προτιμώ να γράφεται η μουσική πάνω στο στίχο από το αντίθετο..Το λαγωνικό σας είναι σε πολύ καλό δρόμο τελικά.. ;)

3:20 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Το λαγωνικό μου εδώ και μέρες ασχολείται με την Siemens :-)
Σκεφτήκατε το
ενδεχόμενο
η φάρσα να σας γυρίσει μπούμερανγκ?

5:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι μόνο το σκέφτηκα,το προσπάθησα κι
όλας
..

6:43 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Υποκλίνομαι και στην υπομονή και στην επιμονή σας αλλά ξέρετε ήδη πως η προσπάθεια μόνο δεν αρκεί :)
Περάσα πάντως καλά, ακόμη κι αν κάποιες φορές ευχαρίστως θα σας σκότωνα για το απύθμενο θράσος σας ...

12:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χαίρομαι..Εις το
επανειδείν
λοιπόν και προσεκτικά..

7:04 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home