Tabs: Blog | About Me |

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15

"Μάης μήνας θα 'τανε θαρρώ"


"Βρε πως αλλάζουν οι καιροί, αλλού εγώ κι αλλού εσύ".
Μόνο στίχους μου φέρνει στο μυαλό πια η ιστοσελίδα που κοιτάζω.
Σαν άδεια παραλία σε φθινοπωρινό σκηνικό. Αλλαγμένη και αλλόκοτη.
Κι όμως!! Στο τέλος της Άνοιξης έσφυζε από ζωή.
Με αγιασμούς ξεκινήσαμε, σε μνημόσυνα καταλήξαμε.

..... Αγιασμός

Και δεν ξεκινάμε λοιπόν εδώ ένα ομαδικό blog?
Το είχαμε πει κάποια στιγμή,
κάποιος το πέταξε προσφάτως... στη βράση κολάει το σίδερο, ας δοκιμάσουμε.
Αν δουμε πως δεν μας πάει, χρααααααατς το άτιμο!

Κι αν μας κάτσει???

Πρόσχωμεεεεεεεεννν.....

Οποιος θέλει να γινει μέλος και να ποστάρει, στέλνει ένα mail σε κάποιο comment και τον κάνουμε invite.

ainadoume... posted by Godot @ 5/15/2006 08:23:00 μ
-------------------------------------------------------------
Now THIS IS the END

to blog ayto prokeitai na allaksei

gia tin wra paizw me ta templates

molis to ftiaksw, tha to ekxwrisw se opoion einai pio kalo paidi

eyxaristv poy me kanate admin

the bloghood girl
posted by Bloghood Girl at 9/21/2006 01:25:00 μμ

Υ.Γ. Ανάμεσα στην αρχή και στο τέλος θα προσπαθήσω να θυμάμαι ότι περάσαμε καλά.

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το ""Μάης μήνας θα 'τανε θαρρώ""

4 Comments:

Blogger pascal said...

Για το θέμα του bloghood δεν έχω να πω και πολλά. Μπήκα σε κάποια φάση, αν θυμάσαι, και την έκανα μόλις είδα τα φαγώματα.
Θέλω όμως να μου πείς πώς έβαλες τη μουσικούλα στο blog σου. Εγώ σκοπεύω να βάλω μόνο μία μπάρα. Αν δεν θες να μου το πεις με σχόλιο, στείλε ένα mail στο abelofilosofies@yahoo.gr
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

10:04 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πως μπορώ να συμμετάσχω στο ομαδικό (blog)?

Eirini

11:23 π.μ.  
Blogger oistros said...

Δεν έχω ιδέα. Απευθυνθείτε στον zouri

2:07 μ.μ.  
Blogger xccc said...

Persons who are able to expend money to do this to get twitter followers anyways may very easily get exposure for their services overnight. here to buy twitter followers

12:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home