Tabs: Blog | About Me |

Τετάρτη, Αυγούστου 23

Αναγνωστικά Δημοτικού με προσφορά μία ADSL??


Η φίλη μου με έχει τρελάνει από χθες στα τηλέφωνα. Έχει πανικοβληθεί. Συνάντησε λέει την δασκάλα της κόρης της στο δρόμο και έμαθε το φοβερό μαντάτο. Η κόρη της θα πάει φέτος στην Έκτη τάξη του Δημοτικού. Ο γιός της στην Τρίτη. "Καταστραφήκαμε" μου φώναζε στο τηλέφωνο. Προσπάθησα να την ηρεμήσω για να καταλάβω το πρόβλημα. Τα καινούρια βιβλία τους, βρε Άννα. Θα έχουν σε κάθε κεφάλαιο link.

-Tι θα έχουν? ρώτησα γιατί αποκλείεται να είχα ακούσει σωστά αυτό που είπε.
-Link, παιδάκι μου, link. You know link που παραπέμπει σε site στο ίντερνετ.
- Στάσου βρε θεότρελη. Σου είπε η δασκάλα ότι τα νέα βιβλία του Δημοτικού θα έχουν link? Ε και τι σημαίνει αυτό?

-Τι σημαίνει? Καταστροφή σημαίνει. πανικό σημαίνει. Έξοδα σημαίνει. Υπολογιστές σημαίνει. Αχ δεν καταλαβαίνεις? Τώρα πρέπει να τρέχω να πάρω υπολογιστές. και στους δύο. Πάει ο οικογενειακός μας προϋπολογισμός. Εντάξει, γόμες, τσάντες, σχολικά τα είχα υπολογίσει. Αλλά κομπιούτερ? Θα τρελαθώ!

- Στάσου, Μαίρη γιατί τώρα θα τρελαθώ κι εγώ. Τι εννοείς ότι θα χρειάζονται υπολογιστές και μάλιστα δύο κιόλας στο σπίτι? Θα σερφάρουν στο ίντερνετ? Δεν το καταλαβαίνω.
- Ναι λέμε. Κάθε κεφάλαιο και link για homework. Πάνε τα βιβλία που ξέραμε, Αννούλα. Τώρα μαζί με το Αναγνωστικό ψάχνεις και μία σύνδεση ADSL.

Κλείσαμε το τηλέφωνο και έμεινα να το σκέφτομαι. Πάνε τα βιβλία που ξέραμε. Καλό είναι αυτό ή κακό? Ναι, δεν λέω, προχωράει ο κόσμος. Σερφάρει για να ακριβολογώ. Αλλά από το Δημοτικό?

Ξανασκέφτηκα με νοσταλγία τα παλιά μας βιβλιαράκια. Την όρεξη όταν τα πρωτοανοίγαμε. Τη λαχτάρα να διαβάσουμε μερικά κεφάλαια. Μιά χαρά ήταν. Άσε που είχαν και μία χρονική συνοχή στη διδασκαλία τους. Και οι συγγραφείς τους! Η αφρόκρεμα κάθε εποχής. Στα παιδικά μου μάτια έμοιαζαν θησαυροί. Μεγαλώνοντας έμαθα να αμφισβητώ την πληρότητά τους.

Η σημερινή γενιά θα μάθει να τα αμφισβητεί στο διαδίκτυο. θα σερφάρει. θα ψάχνει. θα διαβάζει και θα μπερδεύεται όλο και πιο πολύ.
Αχ (πως το λέει ο στίχος. Ναι, να τον παραφράσω λίγο) ευτυχώς που πρόλαβα να μεγαλώσω!!
Y.Γ. Και τώρα που το καλοσκέφτομαι ρώτησα ήδη έναν εκπαιδευτικό και δήλωσε πλήρη άγνοια. Ένας άλλος μου είπε ότι είναι φήμες. Αν υπάρχει κανείς που να ξέρει υπεύθυνα τι γίνεται ας με ενημερώσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "Αναγνωστικά Δημοτικού με προσφορά μία ADSL??"

17 Comments:

Blogger azrael said...

Τα νέα βιβλία έχουν μοιρασθεί ως PDF σε όλους τουε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από τον Μαιο. Τυχαίνει να έχω συγγενείς δασκάλους απότε τα προμηθεύτηκα έγκαιρα , εδώ και μήνες και τα ξεφυλλίσω (ωραία είναι!!)

Δεν θυμάμαι να είδα links , αλλά και να υπάρχουν είναι σίγουρα κάτι μεμονωμένο και άρα δεν υπαγορεύουν την ντε-και-καλά σύνδεση με το δίκτυο εάν επιμένει κάποιος εν έτει 2006 να είναι off line.

5:30 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Καιρός δεν είναι; Αργήσαμε κιόλας. Οσον αφορά το έξοδο, έχει δίκιο η φίλη σου. Εκεί θα έπρεπε να συνδράμει το κράτος -ΑΝ εξακολουθεί να υπάρχει, ε

:-)

6:00 μ.μ.  
Blogger . said...

καιρός να μιλήσω και ως δασκάλα =)

τα καινούρια βιβλία είναι πάρα πολύ καλά, αν δουλευτούν σωστά πα τον εκπαιδευτικό, επικεντρώνονται στο παιδί, λαμ΄βάνοντας υπόψην ότι έχει ιδιαίτερες κλίσεις κι ενδιαφέροντα. Τα κείμενα του βιβλίου, είανι επιτέλους αυθεντικά κείμενα, αυτό σημαίνει ότι πολλές φορές είανι από το ίντερνετ, και γι αυτό έχουν λινκ. Δεν είναι απαραίτητο να έχει το παιδί νετ στο σπίτι. το λινκ είναι η πηγή του κειμένου.

απο κει και πέρα αν υπάρχει νετ στο σχολέιο, μπορέι ο εκπαιδευτικός να το χρησιμοποιήσει για να μάθει κάποια πράγματα στα παιδιά.

ντοντ πάνικ! πρόκειται για μια πολύ αισιόδοξη αλλαγή =) (το τριτάκι ειναι πιό τυχερό. Εννοώ ότι το παιδι που ήδη έχει κάνει 5 τάξεις με το παλιό τρόπο, δύσκολα θα συνηθίσει στον καινούριο)

6:04 μ.μ.  
Blogger Καπετάνισσα said...

Οίστρε μου, στο σάιτ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου,
http://www.pi-schools.gr/,
μπορεί όποιος θέλει να κατεβάσει τα βιβλία να τα δεί.

Για Δημοτικό δεν γνωρίζω, αλλά μπορώ να μιλήσω για τα βιβλία του Γυμνασίου, μερικά από τα οποία έχουν σε κάθε κεφάλαιο ειδική ενότητα που παραπέμπει σε επιπλέον πληροφορίες.
Αυτές προέρχονται από διάφορες πηγές όπως λογοτεχνικά κείμενα, εφημερίδες και ναι, γίνεται αναφορά και σε ιστοσελίδες.

Πέρα από την αναγκαιότητα του υπολογιστή σε κάθε σπίτι, την οποία υποθέτω γνωρίζει η φιλενάδα σου, υπενθύμισέ της ότι υπολογιστές υπάρχουν σε κάθε σχολείο.

Με σύνδεση αργή, οκ, αλλά η δουλειά γίνεται.

6:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

υπάρχει μια ακόμα εξίσωση:

τα βιβλία έχουν 4,5% φπα
οι υπολογιστές 19% φπα

άρα θεωρούνται ακόμα είδος πολυτελέιας.

Ας βάλουν λοιπόν τα link εκεί που δε πιάνει ο φπα ακόμα.

(για να μην μιλήσουμε για τις ταχύτητες του internet σε σχέση με την τιμή σε σύγκριση με άλλες χώρες)

6:19 μ.μ.  
Blogger Ecumene said...

Γιουπι Links!.....

Τωρα εμεις θα ζηλευουμε....

:(

6:28 μ.μ.  
Blogger phivos said...

Δεν ήρθα για να πω τη γνώμη μου. Πώς θα μπορούσα άλλωστε αφού δεν έχω ιδέα για το τι συμβαίνει, πολύ περισσότερο που δεν είμαι και δίπλα. Oistrε, θα μπορούσες ίσως να το ξεκαθαρίσεις λίγο το τοπίο; Περί τίνος πρόκειται ακριβώς, ποιούς αφορά και τι εφαρμογή προβλέπεται;

Εκείνο που μού κάνει εντύπωση είναι ότι ακούγεται κάτι σχετικό μόλις λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία. Φυσικά, όλη αυτή η προετοιμασία, δεν έγινε στα κρυφά. Πώς γίνεται και κανείς δεν έχει μιλήσει τόσο καιρό;

Η μήπως... ο κόσμος τόχει τούμπανο κι εγώ κοιμάμαι όρθιος;

Οσο για το θέμα του υπολογιστή, δεν νομίζω ότι νοείται σήμερα οικογένεια με παιδιά χωρίς νάχει ένα στο σπίτι. Φυσικά on line.

6:36 μ.μ.  
Blogger . said...

τα βιβλία ήταν γνωστό ότι θα άλλαζαν. το πρόβλημα είναι ότι η ενημέρωση των δασκάλων θα γίνει πολύ βιαστικά. (όπως πάντα οργανωμένοι).

6:44 μ.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Η πρόοδος είναι ένα ποτάμι που δεν γυρίζει πίσω. Αλλά μήπως αντί για Link για δουλειά στο σπίτι, θά' πρεπε να γίνεται η πρόσβαση από το σχολείο; να έχουν όλα τα σχολεία υπολογιστές για όλα τα παιδιά; Και να τους μένει και λίγος χρόνος εκτός σχολείου για να παίξουν χωρίς οθόνες.....

Δεν έχω επαφή μπορεί να έχουν όντως τα σχολεία υπολογιστές κα να μην το ξέρω.

Καλησπέρα

7:15 μ.μ.  
Blogger zouri1 said...

oistre,με ολο το θαρρος.
Σταματα να γραφεις για ενα διαστημα.
Εχω παθει πολιτισμικο μορφωτικο σοκ με σενα.
Εχω φουλαρει.
Που τα βρισκεις ολα αυτα?
τεισαι ενα ατομο ή μια ολοκληρη ομαδα?
εισαι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η.!!!

7:17 μ.μ.  
Blogger phivos said...

Πες τα βρε Ζουράκο! Μ'έχει καθήσει αυτό το παιδί. Ορθοπεταλιά το πάει! Να φανταστείς, έχω ακόμα που τραινάρουν, ποστ από τις αρχές του καλοκαιριού!

8:45 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Δεν έχω παιδιά και δεν παρακολουθώ και πολύ τι διδάσκεται πλέον στα σχολεία. Προσωπικά (και συμπαθάτε με αν είμαι απολίτιστη) βρίσκω φυσιολογικό ένα παιδί της τρίτης και ένα της έκτης δημοτικού να μην έχουν υπολογιστη σπίτι και να μην σερφάρουν στο ίντερνετ. Μπορεί να κάνω και λάθος. Παιρνώ τη ζωή μου τα τελευταία 15 χρόνια μπροστά στην οθόνη και δεν θα άντεχα να είχα ξεκινήσει το σπόρ στα 10 μου.
Αν το κράτος θέλει να τα θεσμοθετήσει όλα αυτά ας τα πριμοδοτήσει κιόλας.
Αν ήταν γνωστό από πριν τότε τι να πω? Η φίλη μου επιμένει ότι οι γονείς έχουν μαύρα μεσάνυχτα και η ίδια το έμαθε τυχαία.
Και μία απάντηση στον Υπουργό:
Περνάω μέρες χαλαρές σχετικά. Μερικά αρχεία τα μεταφέρω από τους υπολογιστές εδώ. Δεν ξέρω πως θα σου φανεί αλλά όλο αυτό το κολπάκι με την γραμματοσειρά μου που χόντρυνε σαν έγκυος έχει αρχίσει να με ενοχλεί. Νοιώθω σαν να είμαι στο μικροσκόπιο διαρκώς. Η συντροφιά σας μ' αρέσει και είστε όλοι ευπρόσδεκτοι. Tα σχόλια επίσης. Αλλά θα προτιμούσα να εμφανίζομαι πιο διακριτικά (όπως παλιότερα που δεν προσέχατε και τόσο τι έγραφα).
Λυπάμαι, το γράφω και το σβήνω μία ώρα. Δεν θέλω να με παρεξηγήσει κανείς. Ούτε να ερμηνευτώ λάθος σαν να ίππευσα την κάλαμον. Αλλά να πω κι εγώ τον πόνο μου. Διάβασα πολλές αναλύσεις για το τί είναι μπλόκ. Έγραψα κι εγω μερικές στην αρχή. Τελικά κατέληξα ότι σχετίζεται με δικές μου ανάγκες αποφόρτισης. Και κανείς δεν είναι αναγκαίο να παρακολουθεί τον ρυθμό τους.
Έτσι κι αλλιώς Υπουργέ μου την ψήφο μου την έχετε στο τσεπάκι σας :)
Και δεν το σβήνω γιατί ήταν ευκαιρία να το πω, αφού το σκέφτομαι από χθες διαρκώς. :)))

9:13 μ.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Οίστρε, νομίζω ότι ο Ζούρης και ο Φοίβος για καλό είπαν ό,τι είπαν.... τι να πει κανείς άλλωστε για τέτοιον αχαλίνωτο πνευματικό οίστρο που επιδεικνύεις! Δεν σε γλείφω, γλύψιμο είναι όταν λες ψέμματα, η αλήθεια δεν μπορεί να είναι κολακεία.

¨οσο για τους υπολογιστές των 6χρονων, μαζί σου, καλό είναι ναέχουν μιαν ιδέα από το σχολείο αλλά ..... όχι στο σπίτι όχι κομπιούτερ-τζάνκια από τα έξι!! Ας μην γίνουμε Ιαπωνία, ξέρετε για τα χικικομορου ή κάτι τέτοιο, τα παιδιά που π[ερνούν την ζωήτους σε ένα δωμάτιο (θα είναι κανένα εκατομμύριο!)

9:39 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Ξέρω τις καλές προθέσεις του, γατούλη. Αν έπρεπε να απαντήσω σε κάποιον άλλο δεν θα το έκανα ίσως με τόση ειλικρίνεια. Αλλά ο Υπουργός ήταν ο πρώτος που με ξενάγησε εδώ μέσα. Δικός μου άνθρωπος λοιπόν. Κι ο Φοίβος είναι φίλος. Και οι υπόλοιποι κοντεύετε να γίνετε το ίδιο. Δεν το λέω με πρόθεση να προσβάλω κανένα. Και μη με παρεξηγήσετε.
Απλά λέω ότι σας κάνει εντύπωση τώρα ο ρυθμός μου γιατί είναι η γραμματοσειρά μεγάλη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αλλάξω εγώ συνήθειες. :))

9:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Oistrάκο μου,
Υποθέτω ότι όταν μιλάς για γραμματοσειρά*, εννοείς το μέγεθος των γραμμάτων που εμφανίζεσαι στο monitor. Υποθέτω. Αυτό είναι; αν είναι έτσι, τότε:

α) είναι αναπόφευκτη συνέπεια του ότι είσαι δημοφιλής. Οι άνθρωποι σε διαβάζουν, τούς αρέσεις, σε χειροκροτούν και... μ΄ένα μαγικό κόλπο που έχει πατεντάρει ο Παναγιώτης, μεγαλώνεις. Τι κακό έχει αυτό;

Κοίτα που μού θύμισες κάτι που το είχα κι'όλας ξεχάσει. Το κόλπο με το μεγάλωμα. Το έχω κλείσει από καιρό. Οχι γιατί δεν θέλω να ξέρω ποιοί είναι οι πιο δημοφιλείς, αλλά γιατί βρίσκω ότι ενοχλεί στο διάβασμα. Γιατί δεν κάνεις το ίδιο και συ; Πάνω-πάνω στο monitor,έχει την επιλογή να το απενεργοποιήσεις. Και θα τα βλέπεις όλα ίδια.

β) τουλάχιστον εμένα δεν μού κάνει καμιά εντύπωση ο ρυθμός σου ,σε σχέση με τη γραμματοσειρά, γιατί απλούστατα - το ξέρεις, το βλέπεις κάθε μέρα - δεν έρχομαι στα γραφτά σου απ'το monitor, άρα δεν ξέρω καθόλου το πόσο μεγάλη είσαι εκεί. Αυτό που είπα και το κατάλαβες ελπίζω ότι είχε πολύ χρώμα αστεϊσμού, είναι ότι γράφεις πολύ. Πολλή ποσότητα. Και αναρωτήθηκα, υποθέτω και ο Zouri το ίδιο, πώς τα καταφέρνεις. Εσύ να γράφεις τόσο πολύ όταν εμείς δεν προλαβαίνουμε να σε διαβάσουμε! Ε, είναι σίγουρα αυτό που κάνει τη διαφορά, ανάμεσα στον επαγγελματία και τον... άστα να πάνε!

10:32 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Αχ Φοίβο μου. Η συζήτηση τείνει να γίνει ομφαλοσκοπική και δεν είχα τέτοια πρόθεση. Είπα απλά το παράπονό μου γιατί το διάβασα κι αλλού και μετά και παρακάτω ότι είναι ενοχλητικό που κάποιοι γράφουν δύο ή τρία πόστ τη μέρα. Ίσως να γράφουν και δεκατρία. Ε και?
Προσωπικά δεν βρίσκω που το κακό.
Ξέρω ότι δεν το είπατε με την ίδια λογική. Απλά μου δώσατε αφορμή να απαντήσω σε όσα διαβάζω τριγύρω.
Και να πω ότι προσωπικά νοιώθω λίγο άβολα με τα "μεγέθη".
Όσο για τους επαγγελματίες που λες κάποιος πρέπει να ανασκευάσει την γνωστή ρήση σε "Στον έρωτα και στα μπλόκς θα είμαστε όλοι διαρκώς πρωτάρηδες". :))

10:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Oistre μου το θέμα δεν είναι πόσα νέα θέματα δημιουργείς τη μέρα, ούτε αν είσαι δημοφιλής στο όποιο μονιτορ, ούτε αν σε έχουν 1000 άτομα στο blogroll τους.
Θα μπορούσες να γράφεις και 43 νέα άρθρα τη μέρα, να ήσουν η νούμερο 1 blogger και να μην έκανα προσωπικά τον κόπο να διαβάσω τα κείμενα σου.
Η ιδιαιτερότητα του blog σου είναι πως επιλέγεις να ασχοληθείς με πολύ αξιόλογα θέματα που αξίζει τον κόπο να χάσω λίγη ώρα απο τη ζωή μου για να τα διαβάσω επειδή ακριβώς με ενδιαφέρουν. Κάποιους άλλους φυσικά πιθανόν να τους αφήνουν παγερά αδιάφορους.
Δεν έχω διαβάσει όλα τα άρθρα του λογ σου ακόμα διότι δεν έχω προλάβει, κι αυτό είναι μάλλον που εννοεί καλοπροαίρετα και ο zouri.
Αλλά από τη μέρα που ανακάλυψα τη γραφή σου μας βομβαρδίζεις με άψογα κείμενα όπως Καζαντζάκης, Ξυλούρης, Καραγκιόζης κλπ
Κι όχι τίποτα άλλο, έχω κάνει κι εκείνη την έρμη στήλη στο BlogSpace.gr το "Διάβασα κάπου..." και όλο μπαίνω στον πειρασμό να προτείνω δικά σου κείμενα. Στο τέλος θα νομίζουν πως με πληρώνεις κιόλας (χιούμορ).
Συνέχισε έτσι...

2:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home