Tabs: Blog | About Me |

Δευτέρα, Μαΐου 22

Το τεστ της ΜΕΝΣΑ

Τα πιο απίθανα πράγματα τα ακούς τελικά στα πολυσύχναστα γραφεία. Όχι των δημοσίων Υπηρεσιών (για να εξηγούμαι - εκεί ακούς καντήλια μόνο). Και μετά τους περιπτεράδες οι καλύτεροι και ταχύτεροι μεταφορείς ειδήσεων είναι οι γραμματείς (nothing personal).
Λοιπόν στο δικό μας γραφείο μιά γραμματέας που προφανώς βαρέθηκε τις πασιέντζες και έπιασε το ίντερνετ ... μας βρήκε σήμερα δουλειά. Από το πρωί έδειχνε εξαιρετικά απασχολημένη (πράγμα σπάνιο .. έως ύποπτο) και κατά το μεσημέρι μας το ξεφούρνισε.
- Ουφ, έλυσα το τεστ της ΜΕΝΣΑ. Τελικά μάλλον είμαι Αϊνστάιν και δεν το ξέρω.
Μας έδωσε και την ιστοσελίδα ολωνών .. για να βεβαιωθει ότι δεν υπάρχουν κι άλλοι Αϊνστάιν που να απειλήσουν την αίγλη της.
Ε .. κι αφού το "πόνημα" έφτασε στα χερια μου .. είπα να σας το στείλω .. να δοκιμάσετε και εσείς τη φαιά ουσία σας.
http://www.mensa.org.gr/test.asp
Άντε και .. περιμένω αποτελέσματα. Πτυχία θα μοιράσουμε αύριο...

buzz it!


Permalink για το "Το τεστ της ΜΕΝΣΑ"

9 Comments:

Blogger zouri1 said...

mpa fobamai na to kano.
ας μεινω με την εντυπωση του πολυ εξυπνου

7:50 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

14' ... αν είχα κοντά μου χαρτί και μολύβι από την αρχή, θα τα πήγαινα καλύτερα :)

8:35 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Το ήξερα οτι έχω ένα IQ τόοοσο με το συμπάθειο. Αυτό που δεν ξέρω είναι πώς να βγάλω κάνα λεφτό από αυτό :)

8:36 μ.μ.  
Blogger oistros said...

Zουρι ... καλύτερα να ξέρουμε παρά να υποψιαζόμαστε
Alombar έχεις δίκιο.. έπρεπε να σε προειδοποιησω για το χαρτί και το μολύβι. Κακώς θεώρησα ότι έχεις μνήμη "υπολογιστή". :))

9:15 μ.μ.  
Blogger Ναταλία said...

Δηλαδή αν το κάνω θα αποδειχθεί ότι είμαι ηλίθια με βούλα;;;;;;;;;;;

Είν' καλόοοοοοοο;;;

9:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

epeidi to exo kanei to test ths mensa prepei na sas po oti den exei kamia sxesi me to link pou deinete. h imimatheia einai to xeirotero pragma..!

5:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παιδια δηλαδη εμενα που το τεστ
μου εδωσε 23 στα 25 σε 11'
δηλαδη ειμαι πανεξυπνος;
Αντε ρε σεις προσκυνηστε με.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Αν ηταν ετσι τα εν λογο τεστ
τοτε το σχολιο σε σημειο της
σελιδας που αναφερει οτι η
βαθμολογια γινεται με κλίμακα CATTELL.
δειτε εδω:
http://www.mensa.org.gr/test_info.asp

8:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το αποτέλεσμά σας σε χρόνο 0:03:49 είναι 23

Ανήκετε από άποψη ευφυίας στα ανώτερα στρώματα του πληθυσμού
ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΛΕΠΤΑ !!!!!
ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!!!

4:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι 11,5 ετών. Το 19 (σε 8' και 3") είναι καλά;

5:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home