Tabs: Blog | About Me |

Τετάρτη, Μαΐου 17

Εγώ, ο καφές, η λιακάδα και ο "Ποσειδών"

Και κάποτε οι δουλειές τελειώνουν …
Βλέπεις λοιπόν τη μέρα να σου χαμογελάει ευδιάθετη, τον ήλιο να σου κλείνει το μάτι και .... σκέφτεσαι: "γιατί τα έφτιαξε όλα αυτα ο καλός Θεούλης? Μάλλον για να με στείλει σήμερα χαλαρή - χαλαρή να πιώ ένα καφεδάκι κατά παραλία μεριά".
Το φιλοσοφείς στα γρήγορα, παίρνεις και την κολλητή τηλέφωνο και να η απόδραση … έτοιμη.
Εκεί λοιπόν που μου συμβαίνουν όλα αυτά τα σπάνια και καλότυχα να σου ξαφνικά μια αντάρα, μια οχλοβοή (πολύ καλό για να ‘ναι αληθινό το χαλαρωτικό καφεδάκι στον ήλιο).
Αλλόφρονες ξεμαλλιασμένοι δημοσιογράφοι με τα μαρκούτσια στο χέρι μαζεύονται ολούθε γύρω μας.
Να και κάτι κάμεραμέν, κάτι ένστολοι λιμενικοί, μερσεντές με σκούρα τζάμια και "πίσω σου έρχεται ο κυριος Νομάρχης" (
που λέει κι ο Παπακωνσταντίνου).
Τα δε κινητά να καταστρέφουν κάθε ίχνος ηρεμίας.

-Τι έγινε βρε παιδιά? Τολμάμε να ρωτήσουμε τους αλλαλάζοντες.

- Ποσειδών, Ποσειδών , απαντούν όλοι σαν χορωδία στο Μέγαρο.

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14761&m=A31&aa=1

Στη Μυθολογία μια χαρά τα πήγαινα στο σχολείο. Ποσειδώνας ο Θεός της θάλασσας με μία τρίαινα νααααααααααα (με το συμπάθειο).

Καλά, και δουλειά δεν είχε να κάνει σήμερα ο Ποσειδώνας και ήρθε να ταράξει την δική μου ηρεμία και τα λιμνάζοντα και ελαφρώς … βουρκίζοντα ύδατα του Ηρακλείου? Πρίν το καλοσκεφτω και καταλάβω τι συμβαίνει έχωσε αίφνης την τρίαινα μέσα στον καφέ μου. Τρικυμία ξέσπασε στο αφρόγαλα, τρικυμία, μποφώρ και ντεσιμπέλ παντού γύρω μου. Είπα να αντιδράσω, να προφυλακτώ, να βάλω τα γυαλιά ηλίου και να το παίξω αδιάφορη αλλά δε μου βγήκε η προσπάθεια. Μέχρι που στο τέλος εγκατέλειψα (καραβο)τσακισμένη πια την ιδέα για μια μικρή απόδραση χαλάρωσης. Λίγο πριν παραδοθώ ... για μιά στιγμή σκέφτηκα να προκαλέσω κι εγώ διπλωματικό επεισόδιο αλλά είδα το βλοσυρό βλέμμα του "συντέκνου" Ταγίπ και σκέφτηκα ότι εκείνος ήταν "σαν έτοιμος από χρόνια",οπότε ας μην του κλέψω εγώ τη δόξα. ‘Εφυγα βρίζοντας μέσα μου. Ανάθεμά σε Ποσειδώνα. Τι ζήτησα? Ένα καφεδάκι στη λιακάδα, ζήτησα. Έπρεπε να πάρεις τη σκαφάρα σου και να ‘ρθεις να μου το χαλάσεις?

Ουστ … go home … go to Germany … κι αν αύριο σε ξαναδω μπροστά μου θα φωνάξω τον Ταγίπ να σε κυνηγήσει με το σκουπόξυλο.




buzz it!


Permalink για το "Εγώ, ο καφές, η λιακάδα και ο "Ποσειδών""

2 Comments:

Blogger homelessMontresor said...

Πουλάω σύστημα καταστροφής μαύρων σύννεφων κακοτυχίας! Δοκιμάστε το και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα! Μέχρι και ο Μητσοτάκης αγόρασε ένα!

2:33 π.μ.  
Blogger oistros said...

χαχα .. Πληρώνω όσο όσο!!

2:46 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home