Tabs: Blog | About Me |

Τρίτη, Μαΐου 16

ΚΩΔΙΚΑΣ ... ΒΙΝΤΣΙ (χωρίς ντα)

Έχω αρχίσει να κουράζομαι με τον Κώδικα Ντα Βίντσι.
Ακόμη κι αν μας εντυπωσίασε με την πρωτοτυπία του θέματος προ καιρού τώρα τείνει πια να … ξεκατινιαστεί η υπόθεση. Κάτι σαν την επέτειο του Πολυτεχνείου που την νομιμοποιήσαμε και έχασε την αίγλη της.
Το πρωί άκουσα τον εξής καταπληκτικό διάλογο παρκάροντας: (συνομιλούν δύο γειτόνισσες από τα μπαλκόνια τους)

- Να πάμε να το δούμε στο σινεμά, αλλά ο παπά Γιώργης μου είπε ότι αυτά ειναι αιρετικά πράγματα
- Ο παπα Γιώργης δεν θα πάει να το δει?
- Όχι, τον ρώτησα και μου είπε ότι είναι αμαρτία μεγάλη γιατί η εκκλησία δεν τα παραδέχεται αυτά
- Εγω άκουσα τον πατέρα Μεταλληνό να λέει το ίδιο στην τηλεόραση, αλλά ο γιός μου που διάβασε το βιβλίο έχει πάθει πλάκα.
- Ξέρεις γράφει ότι ο Χριστός παντρεύτηκε την Μαγδαληνή, έκανε παιδιά και μάλλον υπάρχουν ακόμη απόγονοί του ανάμεσά μας
- Την Μαγδαληνή , την πόρνη? Σιγά μην την παντρεύτηκε… αυτά διαβάζει ο γιός μου και μου κυκλοφορεί συνεχως με κάτι ... ξεβράκωτες. Ήμαρτον Κύριε.
....................................................................................
Αχ κύριε Μπράουν, που το κατάντησες το "πόνημα" για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολλάρια.
Λαϊκό προσκύνημα θα γίνει και στους κινηματογράφους και στις … Εκκλησίες

Ετικέτες

buzz it!


Permalink για το "ΚΩΔΙΚΑΣ ... ΒΙΝΤΣΙ (χωρίς ντα)"

2 Comments:

Blogger isos said...

Έχουμε χάσει την μπάλα …. το μέτρο …. τα αυγά και τα πασχάλια μας …..
Και μυαλό δεν βάζουμε…

3:55 μ.μ.  
Blogger ptwsh said...

Αχαχαχαχα oistro με έκανες και γέλασα. Και το πρωινό γέλιο μου είναι δύσκολο να βγει.. Μπορώ να φανταστώ ακόμα και τις φάτσες των γυναικών αυτών. All time classic ή αλλιώς Same old shit dog, just a different day όπως λέγεται σε ένα τραγούδι.

9:41 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home